Vi ser ofte at familiemedlemmer, venner eller en mekaniker står med armene ud igennem hegnet med et kamera, når der køres løb. Det er langt fra optimale betingelser, hvis man skal bruge billeder til pressemeddelelser eller til sponsorerne.

Som et af de eneste danske pressebureauer har vi permanent akkreditering til alle DTC-løb for to fotografer, men oftest har vi hele tre fotografer på banen samtidig. På den måde er vi sikret billeder fra flest mulige vinkler, så der er en masse at vælge imellem for vores kunder.

Det er både muligt at købe vores fototjeneste for et enkelt løb eller for en fuld sæson, og har du lige fundet et enkelt billede i vores galleri, finder vi også en god pris på det.

Pressetjeneste

Dyrker man sport på et højt plan, har man også indset at der skal sponsorer til for at finansiere transport og nyt udstyr. Især i motorsport er sponsorer uundværlige, og derfor er det også vigtigt at en sponsor får noget igen for sit sponsorat.

Blandt de større motorsportshold ser man ofte store VIP-telte med pænt dækkede borde og store buffeter, som sponsorerne har adgang til, når de ikke sidder på tribunen og følger ”deres” hold på banen. Er man et mindre hold, er det ikke muligt at lave den slags for sine sponsorer, og dermed er det endnu vigtigere at kunne tilbyde noget andet, der giver dem værdi for pengene.

Ved at bruge en del af budgettet på at sikre god presseomtale, får sponsorerne direkte og indirekte omtale i regionale og landsdækkende medier. Omtale i aviser sker sjældent uden et billede af bilen, hvor sponsorens logo er placeret, og interesserede læsere vil opsøge flere informationer på holdets hjemmeside, hvor sponsorens logo naturligvis er repræsenteret – evt. med et link til hjemmesiden. Dermed har man lavet en direkte henvisning til sponsoren. Det er meget mere værd end en annonce i lokalsprøjten.

For alle vores kunder laver vi en grundig afsøgning af lokale medier

For alle vores kunder laver vi en grundig afsøgning af lokale medier, der alle modtager pressemeddelelser hurtigst muligt efter hvert løb. Også ved indgåelse af nye sponsoraftaler, specielle arrangementer eller andre hændelser sendes der nyheder ud – alt sammen for at vedligeholde opmærksomheden omkring køreren og/eller holdet.

Vi har tre fotografer ved de fleste løb i dansk banesport, hvorved vi opnår den bedste dækning af banerne under træning og løb. På den måde ved vi at vi får en masse gode billeder med hjem fra hver weekend – til brug i pressemeddelelser og til senere salg i forbindelse med sponsormateriale, eller bare et billede til væggen derhjemme og på kontoret.